Jay...

Fredagen den 13:e...

Tog in tidningen som vanligt till kaffet imorse och får se gt;
Jay Smith på första sidan :)
Tyvärr var det inte för något gott...
Jag tycker att Jay är en fantastiskt duktig artist och lyssnar
mycket på hans musik!
Dagen då jag fick reda på att han skulle vara dragplåstret till
Nya Torgs invigning i Hörby lördagen den 14/5 blev jag
överlycklig!
Nu har han påträffats ännu en gång med droger och det är
självklart olyckligt :(
Nu är det en annan artist på gång med väldigt kort varsel,
undrar vem det blir...
Antagligen hade det blivit kaos om kommunen inte ställt in
Jays framträdande men jag tycker i alla fall att det är så synd...
Inte minst synd om en människa med ett beroende så starkt
att det äventyrar hans framtida karriär...



Jag bjuder på en bild från Jays hemsida.

Hoppas det blir mycket folk som kommer till Hörby imorgon
och glöm inte att ta en sväng till Elviras ;)

Kram från snuvad-på-konfekten-Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0