Strul med bloggen...

Hej alla glada!

Det är strul med bloggen och tydligen är det många som inte kan
läsa utan får bara upp en tom sida som är helt vit...

Har undersökt detta med hjälp av en del av mina vänner på Facebook
och det finns ingen logik i det hela (hmm... antagligen finns det någon
logik men jag är för oteknisk för att lösa problemet)

Har kontaktat blogg.se för hjälp men det har inte heller fungerat...

Vad gör jag då?

Jo, på måndag då butiken är stängd så ska jag besöka min före detta
webdesign-lärare och se om han kan komma underfund med detta!

Jag tar helt enkelt och utnyttjar en livlina ;)

Jag vet att detta kommer att lösa sig på något sätt!

Jag återkommer imorgon med ett inlägg som innehåller nyheter
i butiken, ska fotografera idag :)

Ha en bra dag och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0